onsdag 31 augusti 2011

Tingelings

Skärmdump från Tingeling.

























Idag var Kristin, ena delen av duon från bloggen Tingeling här och köpte Kinapallar. Så kul! Kolla in deras blogg på ELLE Interiör här. Glömde nästan bort att ha ont i axeln efteråt. Och sen blev jag intervjuad för en riktigt rolig grej. Det berättar jag såklart när det kommer ut. Oj. Känner mig som en sån där riktig bloggare nu som har hemlisar.

Jag är så glad att jag håller på med det här. Bloggar och gjuter och importerar och har mig. Roligast är nästan att inte veta var det leder. Måste nästan nypa mig i armen för att veta om det är sant. Men det behövs ju inte. Nyckelbenet påminner mig om att jag lever. Topp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åh, jag blir så glad om du kommenterar. Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...