tisdag 1 november 2011

Soffbordet med hyllplan hos Erika.

Betongbord med hyllplan.


                                                                                                                                                                  Godmorgon! Det kom en superfin bild från Erika som köpt ett soffbord med hyllplan i armerat glas. Tack snälla! Åh lilla sjuanstolen är ju så söt. Tänker att det skulle vara gulligt med ett soffbord som matbord för små barn. Det ska jag försöka fota någon dag.

Idag är det tisdag. Öppet i Betonggruvan. Kl 15-20 finns jag där. Adressen är Dalagatan 86e. Ring när ni är där så kommer jag upp ur gruvan och hämtar er. Det är näst sista tisdagen innan jag drar iväg till Kina på äventyr. Välkomna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åh, jag blir så glad om du kommenterar. Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...