onsdag 14 december 2011

Kontorsmöbler

SIdeboard med hyllplan. I entren. Såg nu att det visst står bak och fram.
Och från sidan. Fint med betonggolvet och äkta mattor.

Och ett till Betongbord i ett av konferencerummen.


Kunde inte låta bli att ta lite bilder på köket och matplatsen också.

Gött.

Ser ni vad vackert med murgrönan i blomsterlådor av zink på vägen. Attans att jag inte tog en närmare bild.


Som sagt tidigare idag var jag på produktionsbolaget House of Radon. De har köpt betongbord av mig till sitt nya kontor i Stockholm. Sideboard med hyllplan i armerat glas står nu i entrén och i två konferensrum.

Sist jag var där var det oktober och byggdamm överallt. Nu var det så här fint. Kul att se den där fina Piet Hein Eek tapeten jag bloggade om. Här skulle man må gott. Ja kontorsmöbler behöver ju inte enbart vara funktionella.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åh, jag blir så glad om du kommenterar. Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...