onsdag 15 februari 2012

Makramé och satsbord

Bild från Pinterest.
Jag hittade en gammal bok här hemma som heter Handarbete. Där kan man läsa om alla möjliga härliga saker att pyssla med. Bland annat makramé. Riktigt kul. Jag knyter och knyter. Än så länge är det bara ofärdiga armband och bollar som kan bli knappar. Det finns en beskrivning på en ampel, sån där som man har hängande med en kruka i. Kanske vore nåt. För övrigt skulle jag inte ha något emot att sova i den här hängande sängen.

Snart är satsborden i glas färdiga. Har jag berättat om dem? Blir helt nervös när jag tänker på dem. Jag har valt färger och längar så tills jag har bilder att visa er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åh, jag blir så glad om du kommenterar. Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...