onsdag 27 juni 2012

Sommarkuddar




Foto Josefine Halfwordson Betonggruvan.






Nej vet ni vad. Det är ju faktiskt ingen idé att dessa kuddar ligger nere i betonggruvan i väntan på att jag ska få klart webshoppen. Det är de ju för fina för helt enkelt och måste komma ut i sommarvädret. Jo, sommarvädret kommer...

Kuddarna kommer från Kina och är tillverkade i äkta fint bommulstyg från 70-talet. Måtten är 45x45 cm. Innerkudden kommer inte med men de finns ju lite var stans. Jag köpte mina på Ikea i måtten 50x50. Där har de både i syntet och fjäder.

300 kr (inkl moms) kostar de. Nu tycker jag faktiskt vi gör en sommarkupp. Jag bjuder på frakten under juli månad. Ja och de fyra dagar som är kvar i juni också. Om du vill köpa maila eller ring mig. Som vanligt är du ju så välkommen förbi Betonggruvan för att titta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åh, jag blir så glad om du kommenterar. Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...