söndag 18 mars 2012

Hemma

Varor till Betonggruvan.

Nu är jag hemma från Kina. Eftersom Kina blockerar en del av internet har jag inte kunna blogga. Förut har jag kunnat lösa det med ett speciellt konto men den är gången gick inte det. Det får vi ta igen nu.

Vilken resa det har varit. Så sjukt intensivt, turbulent och fantastiskt roligt. Varje dag har jag jagat grejer, letat kontakter och löst en massa trubbel. Lagar och regler ändrar på sig och tolkas på olika sätt vilket gör det tungarbetet. Varje gång jag hittar något fint och lyckas få till en affär blir jag så otroligt glad. Det är värt allt slit. Just nu ligger alla grejer på en båt påväg hit. Hoppas nu bara allt går som det ska.

I lådorna ligger det en massa fint kemiglas, fler lampor, saxar och en massa annat. En del saker gick bara att flyga så om några dagar kommer det förhoppningsvis emaljkoppar och indigofärgade kuddfodral. Hurra!

Nu ska jag sortera bilder och ordna till vad som behövs göras här hemma. Vi hörs snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åh, jag blir så glad om du kommenterar. Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...