fredag 13 april 2012

Emaljen

Bild från Pinterest.
Woho Fredag! Just nyss fick jag höra att det kommer några lådor med saker från Kina hit idag. Vissa saker var jag tvungen att flyga. Dyrt men snabbt. I lådorna ligger det emaljkoppar och emaljbrickor. Vita med blå kant. Dessutom tror jag att de där indigokuddarna jag snackat om kan ligga där i.

Det ska ju bli en webshop här av Betonggruvan men än är det inte helt klart. Tillvidare är det väl roligast om jag lägger upp sakerna här på bloggen. Så fort de kommer ska jag försöka hinna med att fota och lägga upp. Hoppas att jag hinner idag annars blir det på tisdag.

Nu ner i gruvan. Där ligger det en hel drös med betongskivor som ska slipas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åh, jag blir så glad om du kommenterar. Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...