fredag 6 april 2012

En sak i taget

Bild från Pinterest.


Nej fasen vad länge det går mellan inläggen här. Ibland måste jag tygla mig för att inte bombardera er totalt och ibland känns det som jag inte har någonting att komma med. Men så får det kanske vara. Det kommer.

Jag håller på med en massa grejer bakom kulisserna. Någon gång, inom inte allt för lång tid kommer Betonggruvan få en affär på internet. Woho! Ja självaste fysiska Betonggruvan kommer ju såklart att finnas kvar precis på samma sätt som idag. Webshoppen blir ett smidigt komplement. Där kommer man kunna köpa både mina bord och sakerna från Kina. I framtiden kan det säkert hända mer. Men jag märker att jag blir lite nervös och handlingsförlamad om planerna blir för stora. Vi börjar så. En sak i taget. Jag börjar med en ny mailadress: josefine@betonggruvan.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åh, jag blir så glad om du kommenterar. Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...