torsdag 8 september 2011

Tingelings Kinapall

Skärmdump från Tingeling.




















Har ni sett! Jag har blivit omnämnd i bloggsofären igen. Så himla glad blir jag. Tack! Som jag skrev om tidigare var Kristin Insulander Ekberg från bloggen Tingeling här och köpte Kinapallar av mig. Bloggandet är verkligen fantastiskt inte minst för att man träffar så mycket inspirerande och kul människor. Kolla in deras blogg på ELLE interiör här.

Dessutom är nyckelbenet så mycket bättre. Kanske inte starkt nog för att blanda betong. Än. Men idag har jag på mig en skjorta som vanligt. Inte som en skottskadad gangster, sådär hängande över axeln.

Dags att fortsätta dagen. Två besök i betonggruvan, skicka skisser på nya bord till Smeden och snacka med lite myndigheter står på listan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åh, jag blir så glad om du kommenterar. Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...