söndag 9 oktober 2011

Nyponsoppa

Jag gjorde nyponsoppa här om kvällen. God blev den och så river den i halsen för jag plockade inte bort klipulvret. Men silade bort det värsta.

Fler bilder på fabrikslampan. Jag säljer skärmen och lampgallerian.se säljer elen. Klick klick. Ange rabattkod betongbordet vid betalningen hos lampgallerian så får du finpris. Lampskärmen finns här i min Betonggruva. Så kom förbi. Maila eller ring. Vill du att jag skickar den så gör jag det.

Jag hackade och tog bort det svarta. Klipulvret fick vara kvar för det går att sila bort sen.





Så här ser fabrikslampan ut.
och såhär ser fabrikslampan ut ovanifrån.


Babuschkan hjälpte till. Man kan tro att hon skar sig men det gjorde hon alltså inte.



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åh, jag blir så glad om du kommenterar. Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...