fredag 28 oktober 2011

Högtryck

Kväll.




Idag har det varit högtryck i betonggruvan. Plockat upp några bord ut formar. De såg fina ut. Skönt. Sen har jag slipat som bara den. Så häftigt att se förvandlingen från skrovligt till lent.

På eftermiddagen hade jag trevligt besök. Det blev lampaffär. Markus köpte två stycken fabrikslampor som han ska hänga över sitt matbord i slitet trä. Låter himla snyggt.

Nu är det dags för lågtryck. Tänkte börja läsa någon av de böcker jag hämtade ut tidigare idag. Lars Kepler Hypnotisören, Patti Smith Just Kids, John Kennedy Toole Dumskallarnas sammansvärjning eller David Nicholls På vinst och förslust. Lutar nog åt den sista. Samma författare som till "En dag" som jag gillade så mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åh, jag blir så glad om du kommenterar. Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...