tisdag 18 oktober 2011

Fokusera

Bild från Tattly.




                                                                                                                                                              Just nu har jag så mycket att höra. En massa beställningar har rullat in. Sjukt kul. Men får inte glömma att göra en sak i taget och ha kul. Egentligen behöver jag nog en tatuering som denna. FOCUS. Kolla in Tattly. En massa fina fusktaueringar för oss som inte vågar en riktig

Idag är det tisdag och öppet i Betonggruvan kl 15-20. Adressen är Dalagatan 86e. Slå en signal när ni är där så kommer jag ut och hämtar. Om jag inte svarar på en sekund håller jag på och blanda betong. Bara så ni vet. Välkomna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åh, jag blir så glad om du kommenterar. Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...