lördag 1 oktober 2011

Fabrikslampan


Jag fick jag ett mail av Cecilia som följt min blogg i flera månader. Hon var så nyfiken på mina industrilampor.

Cecilia köpte lampskärmen och kommer ordna med lampsladden och elen själv. Det är faktiskt inte svårt alls. Jag har gjort det. Här kan du läsa vad du behöver. Om du vill göra som Cecilia är det bara att ringa eller maila mig så ordnar vi det.

Lampan är grön på utsidan och vit på insidan. Den är 39 cm i diameter och 14 cm hög. Skärmen kostar 500 kr (inkl moms). Om du inte kan hämta här i betonggruvan kan jag självklart skicka den till dig med Schenker. Det kostar 70 kr och tar 2-4 arbetsdagar. Igår lindade jag in Cecilias lampa i rosa silkespapper och skickade iväg.

Vad tror ni om det? Jag fortsätter ju självklart att jobba på så ni ska kunna köpa med sladd.

UPPDATERING. Nu finns det sladd till lampan. Läs mer här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åh, jag blir så glad om du kommenterar. Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...