onsdag 11 januari 2012

Bad Rum

Bild från bloggen STIL inspiration via Pinterest.
Bild från bloggen Cherry-blossom-world via Pinterest.

Bild från Houzz via Pinterest.
Bild från bloggen Elements of style via Pinerest.

Det verkar som att badrum som är ett rum är grejen. Amanda och Alex Schulman har tydligen byggt nytt badrum som ett rum. Jag tycker att jag ser det överallt. Eller kanske för att jag letar. Men jag letar ju också av någon anedning. Helt plötsligt drömmer jag om stort badrum med fönster, växter och panel. Så där när kaklet bara går upp en bit på väggen. Så ska det stå parfymflaskor på rad och belysningen ska inte vara bländande. Det ska liksom inte vara sådär som ett varmt och lyxigt hotell. Mer som ett trevligt rum med matta och typ tavlor. Det ska helst inte vara någon tvättmaskin där inne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åh, jag blir så glad om du kommenterar. Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...