söndag 1 januari 2012

Fotografi


Snyggt att blanda olika fäger och storlekar på ramar. 

Finast var den här ljusblå färgen. Mamma gillade den också.

Skärmdump från Alcro.
Innan nyår var jag på Moderna Museet. Fotoutställningen var himlans fin. Ska ta mig dit igen när det är mindre folk och gå på den öppna visningen

Hursom. Inredningsinspiration går det ju att hitta var som. På en vägg hängde ramarna i olika färger och storlek. Inga konstigheter men ändå fint. Ett av rummen var målat i en ljust ljust blå färg. Som is fast varm. Kollade lite på Alcro färger och då är det nog syre eller moln som liknar mest. Tänker mig att den vore fin i köket. Det suger i magen när jag tänker på den där blå tillsammans med smutsigt silver, grått och betong. Eller kommer köket kännas som ett sovrum? Vad tror ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åh, jag blir så glad om du kommenterar. Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...