torsdag 19 januari 2012

Fyra

Ok jag slår ett slag för Pinterest igen. Här om kvällen pinnade jag på riktigt ordentligt och pinnade vidare och hittade nya fina bloggar. Jag pinnade som bara den. Det är härligt när man får upp ett sånt där flow och inte tänker efter vad man pinnar utan bara pinnar vad man känner. Efteråt går man in i sina mappar och kollar vad det blev. Ett tips för att hitta vad man gillar på riktigt. Funkar för mig i alla fall. Tydligen pinnade jag en massa spetsar, macrame och virkat.

Ringarna till vänster finns att köpa genom Etsy. Makramé och silver. Satan va fina. Lampan till höger kommer från Curiositet en tissu. Den virkade duken hittade jag här. Till sist Mette Marit i Valentino på galamidag hos drottning Margaret, från Ebbas blogg. En prinsessa kan väl inte ha fel.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åh, jag blir så glad om du kommenterar. Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...